Black Myth: Wukong

بلک میث ووکونگ

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

Aug 19, 2024

بازی Black Myth: Wukong فعلا فقط برای PC و Playstation منتشر شده است .

اکانت آفلاین بازی Black Myth: Wukong موجود است . این بازی در لانچر و فروشگاه استیم و اپیک گیمز فقط برای PC دردسترس است .

درباره بازی :

Black Myth: Wukong یک بازی RPG اکشن است که ریشه در اساطیر چینی دارد. داستان بر اساس سفر به غرب، یکی از چهار رمان کلاسیک بزرگ ادبیات چین است. شما به‌عنوان مقدر عازم می‌شوید تا به چالش‌ها و شگفتی‌های پیش رو بپردازید، تا حقیقت مبهم را در زیر پرده افسانه‌ای باشکوه از گذشته کشف کنید.

سرزمینی از شگفتی های وسیع را کاوش کنید

جهانی نادیده، که در آن مناظر جدید با هر قدم بلند می شوند. وارد یک قلمرو جذاب پر از شگفتی ها و اکتشافات اساطیر چینی باستان شوید!

به‌عنوان Destined One، در داستان کلاسیک Journey to the West در مناظر خیره‌کننده قدم می‌زنید و حماسه جدیدی از ماجراهای ناشناخته خلق می‌کنید.

با دشمنان قدرتمند، قدیمی و جدید مقابله کنید

میمون قهرمان، قدرت و شهرت، دشمنان برمی خیزند تا نام او را آزمایش کنند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های سفر به غرب، گروه‌های مختلف دشمنان آن است که هر کدام دارای نقاط قوت منحصربه‌فردی هستند.

به عنوان مقصد، در طول سفر خود با دشمنان قدرتمند و رقبای شایسته روبرو خواهید شد. بدون ترس آنها را در نبردهای حماسی شرکت دهید که در آن تسلیم شدن یک گزینه نیست.

تسلط خود را در طلسم های مختلف کاهش دهید

طلسم ها بی بند و بار، پرواز دانش، توانایی های بی نهایت اوج می گیرند. طلسم ها، دگرگونی ها و ظروف جادویی در همه مظاهر، مکمل و در عین حال متخاصم، از دیرباز عناصر رزمی نمادین اساطیر چینی بوده اند.

به عنوان Destined One، جدای از تسلط بر تکنیک‌های مختلف کارکنان، می‌توانید آزادانه جادوها، توانایی‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات مختلف را با هم ترکیب کنید تا استراتژی برنده‌ای را پیدا کنید که به بهترین وجه مناسب سبک مبارزه شما است.

داستان های دلپذیر را در پشت هر نما کشف کنید

در درون موجودات از هر نوع داستان یک زندگی نهفته است. در زیر وحشی گری و حیله گری دشمنان شما، تابلویی جذاب از ریشه ها، شخصیت ها و انگیزه های آنها نهفته است که منتظر آشکار شدن هستند.

به‌عنوان مقدر، داستان‌های پشت شخصیت‌های مختلف را کشف خواهید کرد، و فراتر از نبردهای خود با آن‌ها می‌شوید تا طعم عشق و نفرت، حرص و خشم را که زمانی داشتند و هنوز هم با خود دارند، بچشید.

____________________________

  برای خرید سی دی کی یا اکانت بازی Black Myth: Wukong – بلک میث ووکونگ برای PC کامپیوتر و دسترسی به بخش داستانی (آفلاین) و آنلاین بازی Black Myth: Wukong میتوانید از بخش جدول قیمت اقدام کنید و یا سایر توضیحات تکمیلی بازی از طریق صفحه رسمی بازی و سیستم مورد نیاز را بررسی کنید .
با خرید اکانت آفلاین بازی Black Myth: Wukong قادر به اجرای بازی بدون اینترنت و دسترسی به بخش های آفلاین بازی و آپدیت های بازی Black Myth: Wukong خواهید بود و همچنین درصورت پیش خرید بازی Black Myth: Wukong به تمامی محتوای اضافی بازی دسترسی خواهید داشت .

با خرید اکانت آفلاین بازی Black Myth: Wukong برای کامپیوتر PC فقط از طریق لانچر استیم Steam به تمام محتوای داستانی و بخش تک نفره بازی ، دسترسی خواهید داشت .
برای تجربه بخش داستانی بازی Black Myth: Wukong با تهیه اکانت آفلاین و اشتراکی بازی بلک میث ووکونگ برای کنسول ایکس باکس XBOX و کامپیوتر میتوانید از طریق جدول قیمت بازی در بخش خرید بازی اقدام نمایید .
برای اطلاع از حداقل سیستم مورد نیاز بازی Black Myth: Wukong ، تمامی اطلاعات رسمی و تکمیلی منتشر شده از بازی Black Myth: Wukong توسط سازنده و ناشر ، لطفا بروی لینک های رسمی بازی کلیک نمایید و اطلاعات رسمی بازی را مطالعه بفرمایید .
شما میتوانید تصاویر رسمی بازی Black Myth: Wukong و ویدیو های گیم پلی ، جزئیات تمامی بروزرسانی های (Updates) ، توضیحات و شرح داستانی بازی ، محتوای اضافی و بسته های الحاقی (DLC) و قیمت رسمی بازی را از طریق صفحات رسمی بازی مطلع شوید . ( پس برای بررسی دقیق تر بازی بر روی آدرس لینک های رسمی بازی در همین صفحه کلیک کنید . ) ( تغییرات در بازی و توسط سازندگان بازی انجام می شود و اعمال تغییرات در بازی و یا آپدیت های و بسته های الحاقی و کیفیت محتوای بازی ها بر عهده سازندگان می باشد و فروشگاه اکانت دی بی acdb.ir هیچ مسئولیتی در قبال بروزرسانی ها و تغییرات در تمامی بخش های بازی و محصولات که توسط سازنده بازی یا ناشرین یا فراهم کنندگان صورت میگیرد ، ندارد . )
با خرید اکانت های بازی Black Myth: Wukong چه بصورت آنلاین یا آفلاین و یا اشتراکی و با انواع دسترسی های ذکر شده ، مشتری به آخرین بروزرسانی ها ، فایل ها ( دیتا ) و تغییرات اصلی و اوریجینال بازی که توسط سازندگان اعمال میشود ، دسترسی خواهد داشت .

 

محتوای اضافی ویرایش Digital Deluxe Edition در تصویر زیر قابل رویت است :

– Black Myth: Wukong Full Game (بازی)

– Weapon: Bronzecloud Staff (یک اسلحه)

– Equipment: Folk Opera Mask, Folk Opera Almsgiving Armor, Folk Opera Leather Bracers, and Folk Opera Buskins (تجهیزات)

– Curio: Wind Chimes (عتیقه)

– Selected Digital Soundtrack (ساندترک)

 

____________________________