FINAL FANTASY XVI

فاینال فنتزی 16

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

Sep 17, 2024

اکانت آفلاین بازی FINAL FANTASY XVI ویرایش COMPLETE EDITION موجود است و دارای تمام دی ال سی ها DLC و محتوای اضافه عرضه شده برای بازی می باشد .

بازی FINAL FANTASY XVI برای کنسول ایکس باکس فعلا منتشر نشده است .

درباره بازی :

اولین اکشن RPG کامل در سری اصلی فاینال فانتزی.
یک دنیای فانتزی تاریک حماسی که در آن سرنوشت این سرزمین توسط ایکون‌های قدرتمند و سلطه‌گرانی که آنها را کنترل می‌کنند تعیین می‌کند. این داستان کلایو رازفیلد است، جنگجویی که لقب “اولین سپر روزاریا” را به او اعطا کرد و سوگند یاد کرد که از برادر کوچکترش جاشوا، حاکم ققنوس محافظت کند. خیلی زود، کلایو در یک تراژدی بزرگ گرفتار می شود و قسم می خورد که از Dark Eikon Ifrit، موجودی مرموز که فاجعه ای را به دنبال دارد، انتقام می گیرد.

درگیری های تایتانیک – وقتی Dominant های رقیب رو در رو می شوند، نبردهای حماسی بین ایکون های آنها رخ می دهد!

اکشن Eikonic – کلایو از قدرت های چندین ایکون در نبرد وحشتناک استفاده می کند!

از قدرت به قدرت

تعداد زیادی از تکنیک‌های قدرتمند شمشیربازی و توانایی‌های Eikonic در حیطه اختیارات کلایو قرار دارد – و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام یک را یاد بگیرید یا ارتقا دهید. اگر در انتخاب مشکل دارید، ارتقاء می‌تواند به صورت خودکار باز شود.

حالت متمرکز بر داستان برای آن دسته از بازیکنانی توصیه می شود که با بازی های اکشن راحت نیستند و مایلند بیشتر روی عناصر داستانی بازی تمرکز کنند. در این حالت، کلایو به طور خودکار از برخی حملات فرار می کند، و ترکیبات حماسی Eikonic را می توان با فشار دادن دکمه های ساده فعال کرد. حالت متمرکز بر اکشن، که در آن همه اقدامات کلایو توسط بازیکن کنترل می شود، برای کسانی که به مهارت خود اطمینان دارند یا می خواهند آن را آزمایش کنند، در دسترس است.

____________________________

  برای خرید سی دی کی یا اکانت بازی FINAL FANTASY XVI – فاینال فنتزی 16 برای PC کامپیوتر و دسترسی به بخش داستانی (آفلاین) و آنلاین بازی FINAL FANTASY XVI میتوانید از بخش جدول قیمت اقدام کنید و یا سایر توضیحات تکمیلی بازی از طریق صفحه رسمی بازی و سیستم مورد نیاز را بررسی کنید .
با خرید اکانت آفلاین بازی FINAL FANTASY XVI قادر به اجرای بازی بدون اینترنت و دسترسی به بخش های آفلاین بازی و آپدیت های بازی FINAL FANTASY XVI خواهید بود و همچنین درصورت پیش خرید بازی FINAL FANTASY XVI به تمامی محتوای اضافی بازی دسترسی خواهید داشت .

با خرید اکانت آفلاین بازی FINAL FANTASY XVI برای کامپیوتر PC فقط از طریق لانچر استیم Steam به تمام محتوای داستانی و بخش تک نفره بازی ، دسترسی خواهید داشت .
برای تجربه بخش داستانی بازی FINAL FANTASY XVI با تهیه اکانت آفلاین و اشتراکی بازی فاینال فنتزی 16 برای کنسول ایکس باکس XBOX و کامپیوتر میتوانید از طریق جدول قیمت بازی در بخش خرید بازی اقدام نمایید .
برای اطلاع از حداقل سیستم مورد نیاز بازی FINAL FANTASY XVI ، تمامی اطلاعات رسمی و تکمیلی منتشر شده از بازی FINAL FANTASY XVI توسط سازنده و ناشر ، لطفا بروی لینک های رسمی بازی کلیک نمایید و اطلاعات رسمی بازی را مطالعه بفرمایید .
شما میتوانید تصاویر رسمی بازی FINAL FANTASY XVI و ویدیو های گیم پلی ، جزئیات تمامی بروزرسانی های (Updates) ، توضیحات و شرح داستانی بازی ، محتوای اضافی و بسته های الحاقی (DLC) و قیمت رسمی بازی را از طریق صفحات رسمی بازی مطلع شوید . ( پس برای بررسی دقیق تر بازی بر روی آدرس لینک های رسمی بازی در همین صفحه کلیک کنید . ) ( تغییرات در بازی و توسط سازندگان بازی انجام می شود و اعمال تغییرات در بازی و یا آپدیت های و بسته های الحاقی و کیفیت محتوای بازی ها بر عهده سازندگان می باشد و فروشگاه اکانت دی بی accountdb.ir هیچ مسئولیتی در قبال بروزرسانی ها و تغییرات در تمامی بخش های بازی و محصولات که توسط سازنده بازی یا ناشرین یا فراهم کنندگان صورت میگیرد ، ندارد . )
با خرید اکانت های بازی FINAL FANTASY XVI چه بصورت آنلاین یا آفلاین و یا اشتراکی و با انواع دسترسی های ذکر شده ، مشتری به آخرین بروزرسانی ها ، فایل ها ( دیتا ) و تغییرات اصلی و اوریجینال بازی که توسط سازندگان اعمال میشود ، دسترسی خواهد داشت .

____________________________

تفاوت نسخه های اکانت بازی FINAL FANTASY XVI در تصاویر زیر قابل رویت است :

____________________________